Regulamin IV konkursu „Bombka dla Bożej Dzieciny” 

Regulamin IV konkursu „Bombka dla Bożej Dzieciny” 

 Regulamin IV konkursu „Bombka dla Bożej Dzieciny” 

1. Organizatorem konkursu jest Parafia pw. Św. Izydora w Kielcach i Stowarzyszenie Posłowice. 

2. Konkurs przeznaczony jest dla dzieci mieszkających w obrębie w/w Parafii. 

3. Praca zgłoszona do konkursu powinna spełniać następujące warunki: 

a) wykonanie: technika dowolna, 

b) kształt dowolny, 

c) wielkość i waga bombki muszą umożliwić zawieszenie jej na choince, 

d) musi posiadać mocną zawieszkę, 

4. Autorem bombki zgłoszonej do konkursu może być tylko jedna osoba (prace grupowe nie będą oceniane). 

5. Jedna osoba może zgłosić jedną pracę. 

6. Bombkę należy dostarczyć do Kościoła w niedzielę 18 grudnia 2022. Bombki będą zbierane po Mszy Św. o godzinie 10.00 i 12.00. 

7. Zgłoszona praca musi być zabezpieczona w opakowaniu (bombki potłuczone lub uszkodzone nie będą oceniane). 

8. Do bombki należy dołączyć formularz zgłoszeniowy i zgodę rodziców na przetwarzanie danych osobowych i udostępnienie wizerunku dziecka na potrzeby konkursu (są dołączone do regulaminu). Wyrażenie powyższej zgody jest warunkiem udziału dziecka w konkursie. 

9. Bombki oznaczone zostaną numerami i na czas Bożego Narodzenia zawieszone będą na choince w Kościele (można je odebrać po 2 lutym 2023 r.). 

10. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 6 stycznia 2023 r. na Mszy Świętej o godzinie 12.00. 

11. Fundatorem nagród jest Stowarzyszenie Posłowice. 

12. Po zakończeniu konkursu rodzice dzieci zobowiązani są do podpisu listy potwierdzającej odbiór nagrody. 

…………………………………………………………………………………………………………………….